Utskriftsvennlig versjon

Arkivorganisering

Ørsta kommune innførte ePhorte som sak/arkivsystem 1.1.2007. Då vart servicekontoret felles postmottak for

rådhuset, og fekk ansvaret for emnearkivet på rådhuset i tillegg til brukararkiv. Servicekontoret fører all post.

Objektarkiv som servicekontoret ikkje tek hand om per dags dato 14.02.2017:

Elev/barnehagearkiv, personalarkiv skule, personalarkiv barnehage, planar/reguleringsplan.

1.9.2014 vart det oppretta ny arkivdel for LANØV, samanslåing av landbrukskontor for kommunane Ørsta og Volda, Ørsta vertskommune.  Servicekontoret har ansvar.

1.5.2016 tok servicekontoret over GNR/BNR-arkivet.

Rådmannen er øverste arkivansvarleg.  Servicekontoret er arkivteneste for felles postmottak, medan leiar ved dei ytre einingane har ansvar for sine arkiv.

Systemansvarleg har ansvar for å opprette og vedlikehalde brukartilgangar i ePhorte.

Laster...